کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیشی گرفتن فروش گجت‌های iOS از Windows PC برای اولین بار

اپل ساعاتی پیش گزارش مالی خود برای سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ میلادی را منتشر کرد. اعداد این گزارش باز هم بسیار شگفت‌انگیز بودند؛ اما نکته‌ی جالب اینجا است که فروش گجت‌های دارای سیستم عامل iOS، با اضافه کردن فروش سه ماهه سوم اپل، با ویندوز پی‌سی برابری می‌کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اپل با فروش ۴۷ میلیون آیفون و ۱۰.۹ میلیون آیپد، بار دیگر شاهد رکورد شکنی درآمدی بوده است. اضافه کردن این مقدار که در مجموع ۵۷.۹ میلیون گجت iOS است به معنای برابری تعداد گجت‌های فروخته شده‌ی دارای سیستم‌عامل iOS با ویندوز پی‌سی است.

cke3fvlveaa3 ju large

همان‌طور که در نمودار بالا می‌بینید، فروش گجت‌های iOS از سال ۲۰۰۸ رشد سال به سال و منظمی داشته است. برای ویندوز پی‌سی سال ۲۰۱۱ میلادی، سال رسیدن به اوج بود اما بعد از سال ۲۰۱۱، فروش آن به صورت سالیانه با افت روبه‌رو شده است. در ۱۲ ماهه گذشته فروش هر دوی iOS و ویندوز پی‌سی کمی کمتر از ۳۰۰ میلیون دستگاه بوده است.

البته فروش گجت‌های اندرویدی در ماه مارس سال ۲۰۱۲ میلادی از ویندوز پی‌سی پیشی گرفته بود. دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل ویندوز بیش از ۱.۵ میلیارد دستگاه هستند و انتظار می‌رود iOS با سیر صعودی کنونی، این مقدار را در سال‌های پیش رو پشت سر بگذارد.

اپل روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و هر چند فروش آیفون‌ها کمتر از حد انتظار کارشناسان بوده، اما اپل با فروش ۴۹ میلیارد دلاری خود، سود ۱۰.۷ میلیار دلاری کسب کرده است و بار دیگر به روند رو به رشد سالیانه‌ی خود ادامه داده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27489 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/01 تعداد مشاهده: 1761
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر